I brist på liv skriver jag det här långa.

Hejsan kära bloggläsare. Nu ska jag leka mogen. haha skoja.
Är hemma från emma nu haha eller för typ2 timmar sen. Vi hann kolla på film där, sen vare match. de blev 2-2. lite synd tror vi skulle kunnat vunnit eftersom vi vann med 8-1 förra året.. Planer för imorgon hade jag, men de förstördes av den dåliga ekonomin jag hade. måste spara. Hur ska jag klara? Måste köpa present till Ellen,(hon fyller år tisdag!!!!) & Emma (fredag den13onde, scary!!!) -200. & annat kanske. brabra. nej på lördag äre tjejmiddag ska bli grovt nice, utom att Lilla johanna är ju borta då, helvette! :/
Men jag va ju borta på hennes fest nu skippar hon en, då ligger vi lika..... skoja haha som de va en tävling.
Jag är också lagon lycklig att djurgården får spela kvar i allsvenskan 2010. usch konstigt de kändes att skriva 2010- fett fult :O
Haha, rejält långt inlägg blir detta. sovmorgon står på schemat imorgon de gillas, emma&jag tar bussen & går från stora vägen , ens nån idé att fixa håret såna morgonar? nej :)
Haha bajs. Nej ska sluta skriva nu, hoppas på ett morgon inlägg imorgon. dagens osv.. Nej nu ska jag göra ngt bättree, som de finns de. kyss

Gud ta mig tillbaka, usa förra höst/vintern. miss it.
Juste emma har frågestund , fråga nånting vafan.
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0