hayhay

Goderkväller!
Idag har jag varit på gränby med pappa och c.o, drog en kycklingsallad på barista. Notera att jag åt en kycklingSALLAD och den enda sallad jag fick var ruccolasallad, då kan man lika gärna gå till en bondgård och tugga gräsmatta med en fjunig liten kyckling. men den var god
När jag kom hem efter många om och men så la jag mig och softade här, men efter ca 10 min så började en oändlig smärta krampa sig upp i magen/bröstkorgen i ryggmusklerna och axlarna, trodde bokstavligt talat att jag skulle avlida och min nya mjuka säng skulle bli min dödsbädd. Antagligen skulle papi hittat mig någongång inom 10-24 timmar, för dom vet hur känge jag kan sitta vid datorn.
Men efter att jag lyckades pallra mig ner från min trapp som är 90 grader och fick en tablett av Ulli så gav det med sig så jag ivarefall kudne åka med och handla.
Det sköna med denna del av min familj är att dom förstår mig. Att jag äter som ett svein för att jag älskar mat/godis/läsk/chips/glass. Det enda som är dåligt nu är värken i axlarna och ryggen.
nej nu ska jag ner och ÄTA ÄTA ÄTA, synd bara att man inte såg ut som min vän A i kroppen fastän hon äter 3 ggr så mycket som mig.. lolz

till vänster jag&till höger pinnsmalisen. men dock har både jag och andrea gått upp under hösten och sensommaren.
fast jag har mest lagt på mig. och andrea börjar fina till knäna och vader. pöss.
/J

Åsikter
Postat av: emma

2009-11-08 @ 09:43:08
URL: http://emmacarolinanyholm.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah men Hanniiiii, fyfan vad jag garvade åt det här inlägget. Så jävla skönt!

2009-11-08 @ 09:44:07
URL: http://emmacarolinanyholm.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0