Goddagens

Hej, andra inlägget skrivs av mig, Johanna.
Delar denna blogg med min älskade vän Andrea, vi hade en blogg förut tillsammans som gick sate bra.
Men sen så kom mina föräldrar på den och då raderade vi allt, och sen började vi om, och sen efter typ 5 veckor så raderades bloggen, ingen vet hur eller varför, sorgligt.
Vill först förmedla till alla(?) läsare att jag är så sjukt trött på vissa människor, dels min mamma som har fått något ALLVARLIGT fel, hon har varit helt jävla deprimerad i typ 4 månader nu, bara öser skit över alla, springer runt och städar hela jävla tiden och skäller på alla som inte städar, pluggar eller tränar. Jag orkar inte mer.
Och de andra parten jag just nu vill skjuta med pilbåge i ena tinningen är dem som tror att man kan lösa saker med våld, om det är något jag verkligen hatar så är det sånna. GET A LIFE!
Tänk efter tänk efter tänk efter och chilla ner seriöst, INGENTING löser man med våld, INGENTING.
Försöker man typ få personen att acceptera att man är "stor och stark och jättefarlig" för att man kan banka skiter ur någon? Nej, lös skiten men att prata eller låta varandra va istället, sluta sök bråk som kåta lejon hanar.
Ursäkta inlägget men jag tar ut mig på bloggen, den enda anledningen till att jag börjar blogga igen är för att jag bara kan uttrycka mig i text om hur jag exakt känner, det går inte med verbala ord.
Hörs då!
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0