Goddag

Tror jag blir emo på måndagar, eller så är det bara mamma som är mer jobbig då.
hade nyss utvecklingssamtal, w00tw00t.
Det gick galant, mamma är stolt över mig och jag gillar Linnéa vilket jag nog är ensam om.
Det enda jag ska göra för att det ska bli supero är att göra läxorna och sluta prata och komma försent.. haha-haha
Åh fyfan vad ruttet att jag missar tjejmiddagen i helgen, å andra sidan får jag ju träffa min nyblivnekusin. det är väll bra?
Btw så har jag fått utslag på hela kroppen,typ små prickar som dyker upp lite varstans, och som gjorde att jag inte kunde genomföra mitt föredrag idag på Svenskan haha, *host*
nej men jag trodde att det skulle gå bra för jag brukar inte bry mig om att prata inför klassen, men denna gång tog det VERKLIGEN stopp.. Helt skämmig..
Nu börjar det klia också:( Har redan haft vattkoppor så det är inte det.
Vill ha sommarlov:(
öhö och gotland och erik, saknar dig bebis :( <3
Grattis Ellen&Linnea Asplund på födelsedagarna!

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0