!

asså, sitter här som en liten hundvalp.
känner mig helt tom och jag skakar skit mycket.
filmen rörde, helt sjukt mycket. fyfan, vet inte om jag pallar vänta på nästa film.
och ni som jag lånat ut mina böcker till, kan jag få tillbaka dem? (a)
I'm gonna sell my soul to it.
Vet inte riktigt vad jag ska säga, men ni som förstår böckerna som jag gör, legat och sträckt läst ut alla böckerna på nån vecka, och blivit tvugna att läsa om dom, för att ni blir påverkade på ett sådant sätt, ni kommer förstå exakt hur jag känner nu.
Filmen, den var, amazing :)
jag låter verkligen skittöntig nu jag erkänner, men hur mycket kan filmer/böcker påverka en? tydligen mycket.

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0