:)

God kväll kära läsare, har precis kollat klart på dinsey som stängt för dagen, haha. Och ahr inte pluggat nåt till omprovet :( isch då. Men har nätan skrivit klart min argumentation om svin influensa :D hahahahhaha! Men bara halva klar, jag som lovade att maila ikväll. De får bli imorgon, mamma sa också att jag & hon skulle på öppethus på fyris imorgon, jag tackade ja, ahah alltid trevligt, ska åka och köpa new moon biljetterna innan för de funkade inte på internet -.-, drygt! Men ska typ sova nu trött som jag är på mornarna får dessutom ingen sovmorgon imorgon pga f******* provet... Tack så mcyeket :) Haha sk lyssna emo musik nu, hejdå :) godnattttt

Hahhahahahahhahahahha jag dog. Paintade på lite snygga grejer, tyckte johanna behövde ett gladare leénde & några fler hakor än hon redan hade, mustchen (stvning?) passade bara in på mig, hahaha!
heå/A

Åsikter
Postat av: elin

hahhaha inte ens kul! man dog INTE! :)

hoho emmpis tröja ! :D

2009-11-19 @ 18:24:48
URL: http://elinemeliia.blogg.se/
Postat av: andreuwoem

hahaha okej då jag lever :) yeaaaaah

2009-11-19 @ 21:33:31

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0