c+p

Det skulle ALDRIG falla mig in att bli en sån vidrig människa att jag lämnar en kommentar vars enda syfte är att få någon annan att må dåligt! Det spelar ingen roll hur den människan är, vad hon sagt eller gjort, för i samma sekund som man skriver äckel, fjortis, hora eller nån annan förolämpning som kanske är lite påhittigare, så grattis, det har gjort dig till en sämre människa! På erat "språk" betyder det alltså att det gör er till "en omogen fjortis"....
På riktigt skulle jag vilja veta varför man sitter och ödslar tid på att försöka få någon annan att må sämre?
Snälla jag vill verkligen veta vad fan man får ut av det?
Jag är emot förolämpningar, särskilt korkade sådana.. Men konstruktiv kritik ser jag bara posetivt på. Det är någonting ni människor borde prova på (för er som inte vad vad det betyder: slå upp det!), för era vidriga kommentarer kommer ni ingenstans med, tvärtom! Dom förolämpningar ni så gärna kastar ut er speglar bara tillbaka på eran egen personlighet

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0