chillerill

Goddag, gillar att börja mina inlägg så.
Idag har det inte hänt något.
Igår gick min mobil sönder.. så ledsen.
efter schule följde jag med emmpi hem och elin också, vi sjöng singstar och det lät så jävla dålig alltså, jag och elin på hit me baby one more time, usch usch usch. Lägger nog upp en video sen hahaah så ni får höra. Ni kommer dö.
åkte hem för ungefär en timme sedan och nu bleker jag utväxten, på tiden.
nu saknas bara nytt löshår sen mår jag bra igen, och en ny mobil.
A är på alags match och är sargvakt hahahah rätt åt henne, hoppas hon snubblar på sargen eller dylik, typ bryter minst en arm eller nått.
tycker också att max's nya reklam suger kaura. lol

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0