Årssummering 2009

Januari-
Sätter i min andra hårförlängning


Går på Twilight för första gången, blir förälskad och det va första gången jag grät till en film.


Bagarstugan, firade Linn&Jessica(?) . Hade det meeeega!




Februari-

Vi tog våran årliga tripp till Romme!


Sen bar det av till Ramundberget, I had the time of my life!



Mars-



Praoade på Remo och käkade fettomat varje dag, som jag även gjorde denna prao.
Hade en trevlig dag första dagen, eller vad säger vi Empo?


Jag var ensam blondie bland mina bästa.

Hade många trevliga nätter hos Ellan, eller vad säger vi?

April-


Började gå mot ljusare tider. Sista april ägde

Springfling om jag inte har fel, var också mega


Maj-


tillbringade många timmar med domhär filurerna.

Det blev sommar på riktigt, älskade Andrea blev 15. party

Juni-

Vi var i full gång med Funnysizes, vi gled på toppen.

För att sedan åka ner till botten, jag mådde skit. rymde hemifrån. kraschade totalt

Kom upp från koman, serverade på balen.
Lärde mig leva för stunden, vilket var awesome! Hade det mega
Andrea&Jag fick upp ögonen för några..

Avslutningen 09, hade det möjligen ännu bättre än dagen innan.
Hängde med 93orna och blev accepterad för den jag var.

Klippte mig, åkte till grönan med A <3



Juli-November kommer senare;)

/J




Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0