AFF-DIF

19.15 var det avspark, djurgården-assyriska. Assyriska tog dock ledningen ganska snabbt och i början av andra halvlek så nickade dom in 2-0, och så slutade matchen med typ 1-2 målchanser för DIF..
Riktigt jävla dålig match av djurgården om jag får säga det själv, och milic fick va inne ca 10 min men tror han e skadad.
På söndag är det återigen kvalmatch och jag funderar på att dra med A till Stadion, och tror verkligen att djurgården tar hem den matchen, på hemmaplan och allt.
Denna natt kommer bli lång, har ett stort NO-prov imorgon och har pluggat ca ½ timme idag.. ( Ajaj om mamma läser detta)
Men man får va liite busig ibland :)
Saknar A jäätte mycket, tror jag åker hem till henne om hon är sjuk imorgon bara för att få se på min ängel.
Allmänt deprimerad för har varit hemma i ungefär 1 timme och mamma har redan börjat klaga, men hon har lagt sig nu så nu är det lugna puckar hos familjen Andersson Tedenlind.
Ska gräva mig ner med böckerna nu och börja planera min egna begravning, hörs!

Alltid oavsett!
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0