/A

Va skulle jag varit utan dig? Mitt liv skulle varit ett enormt misstag. Jag var förlorad men jag hittade liv. Dig som jag älskar mer en någon annan. Va kan jag säga mer än att tacka dig. Du har gjort mig glad. Du har gjort mig så underbart glad. Jag älskar dig mer än någonting annat här världen.  Det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dig. Jag vet att jag aldrig skulle varit det jag är just nu, om du har inte kommit i mitt liv och räddat mig från allt ont. När jag går åt fel håll, räddar du mig. När jag är på väg att falla reser du mig upp. När jag gick förlorad sträckte du din hand och räddade mig. När alla var emot mig och ingen ville vara med mig, då var du där. Jag visste det inte då, men jag vet det nu. Du är min vän, min bästa vän och jag älskar dig över allting. Ingen i världen kan ta din plats i mitt hjärta, i mitt liv. Det platsen tillhör bara dig. Föralltid. Snälla, lämna mig aldrig. Va med mig.Du är mitt allt, du är mitt liv. Utan dig är jag förlorad, men med dig har jag ett evigt liv. När alla andra svek var det du som stod kvar, bäreättade för mig hur världefull jag var. Du är det bästa som har hänt mig.

Jag älskar dig!!

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0