23 november.

Hola, idag avr en intresant dag i skolan. Som alltid lär man sgä så mycket & jag älskar de. Haha driver, men jag & Emma blev iaf överlyckliga när vi klarade att räkna ut begränsingsarean, goodie. Och tror jag aldrig sett min klass så glad. Vi fick håltimme från so, därmed att vi slutar ett, haha great, jag som tydligen skulle te stan med Johanna, som slutar halv fyra, no way. Jag åkte hem. Och kollade tv och somnade, haha. Imorgon har vi matteprov, kommer gå skitbra, eller inte.. Vill ha jullov nu, längtar sönder. nej förrästen driver. Kom på att Johanna åker då. Seriöst hur fan ska jag klara mig :p? Shiiit. Aja, ska plugga nu , eller tror jag. Haha vi hörs. Puss!


Tröttttt!
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0