21.15

God kväll kära läsare, vad gör ni? haha jag har nyss ätit i stora lass. mohaha. mackor te glass kakor, ojoj. Vi ska sälja ''kakor'' för innebandyn, vet ni avd jag får hem? först koolor (mmm:)) sen chokladbollar, inget av dom är kakor?! och sen värst av allt, PUNCHBOLLAr?! ASSÅ VAD HÄNDE?
vem f*N vill köpa sånna? dör. aja. om ni vill köpa kostar de 50kr:) kolorna är skitgoda :| .. Jag borde plugga hk&fysik, men icke. imorgon efter skolan drar jag till staden med Linn&Empan. haha jag fick 50 kr av min pappa till amt så linn&jag ska äta :DD sen är vi sargvakter & ja..... seriöst? jag sargvakt? vad gick fel i födseln? kan man fråga sig hur de kommer gå. pinsamt. ingen får gå! Haha. nu ska jag inte dela med mig mer av mitt tråkiga liv.
Vi hörs senare eller imrogno när jag kommit hem, om jag inte mobilbloggar, troligtvis inte, = typ hej -30 kr.. sug :)

bilden alla väntat på. kolla mini jag var, seriöst bredvid normal lång människa, jag dog.
/A

Åsikter
Postat av: Linn

Hahahhahah, jag döör

2009-11-10 @ 22:15:58

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0