20.32

God kväll kära läsare, nu sitter jag uppladdad med två mackor, två mandariner & te ;D ska göra mitt hem prov jag fått. Har blivit klar med argumentationen idag också, de gillar vi. Va på öppethus med mamma&johanna på fyris, inte bra alls faktiskt fanns inget jag fastnade för där. Ska kika vidare på guc med mamma@lördag. Men thorén står först, med johanna såklart. Imorgon är de torsdag jag har hk jippi :D ska få laga mega god mat med sofi, vad man vill+efterrätt :o haha. Glad ;) Nu ska jag forsättta, eller ja, börja med hemprovt som ska vara inne på fredag lycka till A!!!!!! & så hann jag köpa new moon biljetter till mig&karin :)
Oj såhär gammal bild, precis när jag fått mit löshår

/a

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0