15.53

Tja hann inte skriva igår innnan jag åkte, men åkte vid fem ner på stan träffade tova&hannah en snabbis! sen karin, vi åt. sen vid sju åkte vi hem till henne och gjorde inget typ, böt kläder osv.. hah! sen vid typ kvart i nio åkte vi till stan igen till bion, och filmen var såbra, vi dog ;) hah, efter den fanns de inte mkt att göra, vi träffade Matidlda&Daniella som skulle på bion som började 12, efter de gick vi till bussen som kom senare, sen hem & så kollade vi på sune :) alltså teckande haha bäst! Sen idag tog jag bussen från stenhagen 1, missde precis mitt tåg så fick luffa runt själv en timme. Sen hem & nu har jag städat mitt rum precis!
Cya

Så fin!♥
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0