Vart är du?!

Eftersom Johanna inte bloggat på hela dagen blir det mer bloggning för min del, mer upptadering , eller fyller de inlägg Johanna antagligen skulle skrivit om hon hade lust. Finns inte så mycket att skriva, taggad på en ny design, men vi ahr inga bilder osv, den ska iaf vara rosa :) Men som sagt inga bilder, och nja då blire svårt. Den som är nu e lite skabbig men aja. Ni står ut, tror jag nog. Besökarna sjunker, inte bra. Igår hade vi 56 st, ganska bra men idag typ 30, man typ hallå? & Nu lovar jag er, att det blir biler på dagens outfit. Det blir bilder från skolan, för min mobil är ju tillbaka! Nu ska jag lägga in lite låtar på min mobil, ahr nån något bra tips på låt :)? Kommentera gärna, och alla som läser släng in en kommentar och skriv vad ni tycker om att läsa om, vad ska vi skriva om som ni tycker är kul att läsa? Hoppas ni lyder, Cya!

Saknade tid i livet!

/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0