Uppdate

Har precis ätit middag :)

ska snart baka knäck. Ska bli så gott hihi.

Medans Johanna är borta ska jag fan köra på med bloggen upptadera skitmkt osv. Lägga in mycket bilder&så :) Låter ju skitbra, Men jag vet inte vad ni andra tycker om att läsa om ju? så förfan kommentera!!! Musik, videos bilder. osv :)
Själv tycker jag om att läsa bloggar med mycket bilder, och som upptaderar mkt. Så jag försöker göra det jag med!

Nu sitter jag med mina älskade hörlurar(som bara funkar i ena örat) haha och dunkar music &läser bloggar, mysig söndag ju, eller?
Tänker också lite på Johanna, fast det är i smyg. Hon flyger nog fortfarnade, eller hur lång tid tar det till thai? Vet faktiskt inte.
Vill också ut &resa. Ska ju till USA, new york i April, och i juli till Malta. Sen i september funderar min familj på Rhodos.  Älskar att resa ju finns inget bättre.

Men nu ska jag börja göra knäck.

Hörs senare!





en låt som spelas ofta i mina öron hiih.

/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0