Update

Jag får ursäkta för den otroligt dåliga upptaderingen idag. Har varit sjukt trött&är det fortfarande. Och internet lägger av typ var 15:e minut, skit drygt. Men har fan suttit&spelat sims hela dagen bara och kollat tv. Är fortfarande helt död. Har ställt klockan varje morgon på lovet typ, hur o nice är inte det? Men imorgon blire sova som aldrig förr asså. Imorgon är det ju nyååår. Wie.

Vad har ni för planer ? Dela med er föfrfan :)


Själv ska jag &några tjejer, Jessica,Elin,Emmelie, Lovisa,Emma, Michan och Sofi äta hos Linn. Sen vid elva halv tolv ner mot stan och kolla på fyverkerier (staving?) Haha, det blir nog mys, sen så ska jag sova hos Emma.

Hoppas jag orkar skriva mer ikväll, annars hörs vi imorgon, då lovar jag er att ni får se vad jag har på mig&hur jag ser ut, öäven fast jag ser ut som en fisk, haha :)
Hörs ikv då hoppas jag. ♥
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0