Underbart!

Hejsan :D
Idag har vi legat på stranden hela dagen, åkt bananbåt osv, fast jag och emma vågade inte så vi ska göra det imrogon eller nått :)
har inte bränt mig nånting, fast har inte blivit så brun heller, men har inte varit i solen nånting..
de två-tre första dagarna kan man inte sola eller va i solen mer än 20 min typ hhaha, men imorgon ska jag börja sola :D
Nu ska alla familjer iväg på en marknad, där ska jag köpa converse och en ipod, laaatch!
här kommer bilder ifrån dagen, och klockan är 17.00 här :)



saknar dig älskling :(

en snubbe lämnade sitt hasch på vårat bord haha :o

(alla bilder är tagna med mobilkameran)
SAKNAR ER DÄRHEMMA!
/J

Åsikter
Postat av: jessica

mammis saknar dig!!!!! <3

2009-12-22 @ 14:08:13
URL: http://eklundjessica.blogg.se/
Postat av: elin

saaaaknar dig bebiis!

2009-12-22 @ 17:04:37
URL: http://elinemeliia.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0