tråååkigt

Tjejlistan 2009 (nerkortad)

1. Har du ett par rosa string? - ja
2. Vem var den senaste du pussade? - min katt aron
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - just nu har jag typ 15 nr sammanlagt, kanske 7 med min pappa :D
4. Gillar du nån nu? ja
5. Vad gjorde du inatt? - drömde om kossor
6. Och i förrgår natt? - smsade
7. Vad gör du innan du ska sova? - 500 situps, eller 
8. Kan du prata med din mamma om allt? - oh no
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - nej, eller hade försökt att undvika det
10. Har du varit gravid? - nej
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - ingen aning
12. Choklad eller glass? - choklad
13. Push-up eller T-shirtbh? - push-up
14. String eller hipsters? - både
15. Klackskor eller gymnastikskor? - klackar
16. Kjol/klänning eller jeans? - klänning

Tio fakta

1. Hemstad/ort - Storvreta
2. Hårfärg - Blond
3. Längd -  174
4. Frisyr - saknar att ha långt utsläppt favoriten iaf, men det enda jag kan göra med mitt hår just nu är att sätta upp det så.
5. Ögonfärg - Blå
6. Skostorlek - 35
7. Humör - varierar, när jag är hemma är jag sur iaf
9. Vikt - 45 kg
10. Vänster eller högerhänt -vänster

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? jag vet inte, tror det
2. Tror du på kärlek? självklart, även fast jag tvivlar på att jag någonsin kommer få uppleva det
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?-  nej
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nej jag kommer aldrig låta någon göra det
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - nej
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? dunno
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? 24/7
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? nej
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - ..

Tio saker

1. Kärlek eller pengar? - money is love
2. Cider eller öl? - öl
3. Dag eller natt? - natt
4. One night stand eller förhållande? - one night stand
5. Tv eller internet? - internet
6. Pepsi eller cola? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - vild fest
8. Färgfoto eller svartvita? - svartvit
9. Telefonkontakt eller face to face? - 4 eyes
10. Bilddagboken eller myspace? - inget

Tio har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - det händer lätt, men är för feg för att någonsin göra det
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - jadå
4. Har du hoppat bungy jump? - nej haha
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja när emmp svimma på bussen och förblödde i huvudet.. moody
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha nä :D men skulle kunna<3
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja haha >.<
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - HHAHA fett kul, nästan.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Jo
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Jaförfan


Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 19.45, om mig?
2. Namn? - Johanna Andersson
3. Vart bor du? - Storvreta
4. Hur många barn vill du ha? 0 just nu
5. Vill du gifta dig? -  nej
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - rullar
7. Har du ätit sushi?  nej
8. Favoritglass? - Ben&Jerrys
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - inga :(
10. Humör? - Arg och frustrerad


Skulle du

1. Skulle du vilja vara längre? - Men ja såklart..
2. Skulle du vilja väga mer? - om jag hade varit längre ja, men inte nu
3. Skulle du vilja ha sex nu? -  Fyfan vad epic.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej


Vem

1. Vem älskar du? - Mina vänner<3
2. Vem kan berätta allt för dig? - några få
3. Vem vill du bli full med? - heii tretre

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0