say cheeze! face

guuuuuuuuudmorning.
Vaknade för ett litet tag sedan, ovanligt för mig att sova så "länge" bööh.
drog ner till vårt flaaashiga kök och gjorde omelett, fett gott.
Idag ska jag... sitta vid datorn, dricka glögg, lyssna på musik, trevligt va?! jo precis vad jag trodde ;)
Hade skiiiit kul igår hos karlie, vi käkade as god mat, sjöng singstar och lyssnade på All my stripper friends medans empo showade, det var mega. Hade önskat va kvar lite längre men min far tollererade inte att hämta mig senare än halv 10, man blir ju förskräckt!
ska dreggla vidare till Cimon nu, hörs!
lite bilder från igår kan jag bjuda på :)



/J

Åsikter
Postat av: Bavve amin

Du är också grym! :D

2009-12-06 @ 12:56:40
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: Lina

Gud vad drinkarna såg goda ut =) vad ska du köpa i julklapp till dina nära =)?

2009-12-06 @ 13:15:00
URL: http://alexlina.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0