oh fucked :(

Hejsan!
För det första vill jag presentera en ny kategori här på bloggen; Dagens Dask.
Whatever.
På dåligt humör är jag på också, som vanligt nuförtiden.
Och vet ni?
Idag lyckades jag samtala med en lärare (om våran katastrof till so&svensk lärare) helt lungt och sansat förutom att jag svor Janw rätt upp i ansiktet så han blev Sadfaaajs, 2 bad 4 u.
Men seriöst, detta har gått över gränsen way to long.
Hon suger! HELT SERIÖST! jävla heppo!
Jag hotade honom med att jag skulle sluta gå på hennes lektioner, då blev han arg och sa att det faktist var skolplikt i Sverige.
Men lille bananJanne, tänk efter! Jag kan faktist skolka om jag vill, och det vet du också!
För inte fan åker man i fängelse för det.
Tycker inte ni, kära läsare, att det är liiite konstigt att om en elev låg på MVG-gränsen i 8:an, och får en ny lärare i början av 9:an, har haft 1 prov och 2 uppsatser varav en jag fick IG på för att jag hade kopierat halva uppsatsen och glömt skriva källförteckning, sänker sig till G-gränsen?
Jag vet att hon hatar mig för att jag kan föra en diskussion emot henne och vinna, vilket händer ungefär 3 gånger per lektion.
HEPPO HEEPPO HEPPO! :@

Dagens dask presenteras om 2 min!
Hörs
/J

Åsikter
Postat av: elin

ofta du låg på MVGgränsen :) ? damn maggan :) <3

2009-12-01 @ 17:00:23
URL: http://elinemeliia.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0