Nu har jag ..

..precis duschat :)
Hade ju match som sagt! Vi vann såklart, 3-1 & det blev ett mål för min del. Gick inte kanon men vinst som vinst iallafall. Min mobil funkar igen nu, men alla nummer är borta dock. Vet inte riktigt hur man kopierar dom från sim kortet. Ny tv köptes ockå idag, den e liten haha men vi ska ha den i vardagsrummet här uppe så det blir nice :) Idag är det tredje advent också ju, lucia. Tror det är idag riktiga lucia är faktiskt. Undrar bara vart Johanna tagit vägen hon har inte skrivet  på 427452 timmar eller? .. Hoppas hon dyker upp snart, nu blir det att lägga över nya låtar till mobilen och ragga upp massa nummer!.. Hmm. Hörs senare <3

Hmm, hittade massa gamla iblder, här får ni några!

Jag och Karin <3

Jag&min bror Jakob haha ;)

Haha, sweet halooween! Jag, Karin, Jakob&Maria!

Hela gänget igen haha pepparkaksbakning!
& Den bilden fick avsluta allt!
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0