Morning

Godmorgon bloggen. Vaknade ganska sent idag för en gångs skull. Dagens planer är få, haha drievr. Har match vid halv tre typ, sen kommer klockan bara rinna iväg sen äre kväll& så är det skola imorgon. Inte kul alls, fast snart är det jullov&jag vill inte ens tänka tanken. Kommer sakna Johanna som in i helvette. Igår snöade det ute, men inget som synd idag iaf, synd vill ha snö. Hah, dom flesta hatar snö men i love it, vill åka skidor också. Idag ska pappalämna in min telefon för lagning, två gånger på ett halvår. Lyckat, jag har inte gjort något. Hha oskyldig. Hoppas dom fixar den direkt som förra gången då blir jag glad, för då kan jag smsa vart jag vill med täckning haha! Nej nu ska jag städa mitt rum&äta ppparkakor. Höres!

Ojoj, något gammail bild !
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0