Mitt år 2009 /A

Januari.
Firade nyår i stockholm med familjen, storvreta cupen var, linn fylde år vi var i bagis alla tjejer. Va väldigt mycket med Linn&Emma. Januari var bra.

Februari.
Va jätte mycket med Emma&Linn då med, alla filmkvällar& beck osv. Skitmysigt. Vi gjorde våran årliga tripp till romme. Det var skitkul. Sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mkt vad mer hände.

Mars.
Visst var det då vi hade prao? Jag praoade på coop, det var skit tråkigt. I mars hände det inte så mycket, allt var bara chill typ. Jag Emma&Sofi började umgås endel tror jag?

April.
En dålig månad enligt mig, humöret varierade, allt blev fel, sista april gjorde vi inget pga av mig, jag hade blivit påkommen så fick inte gör ngt vi var hemma hos mig&kolla film. Jag klippte mig mitt liv sprack tror aldrig jag gråtit så mkt, men löshår köptes som tur var. Var med Karin endel, hon är bäst. April sög egentligen. Min blonda vän Emma blev brunett tror jag eller om det avr i Mars. fast det började bli varmt och så. Mitt lag spelade  örebrocupen.

Maj.
Ett tag i maj var det skivarmt. Mycket hände&jag avr lycklig. Spenderade tid emd Karin tror jag. Jag&min älskade mamma åkte till London och hade det mysigt. Jag fyllde år också, hade en liten "fest"för oss tjejer, slutade inte så bra. Men innan det var det skitbra.


Juni.
Några skoldagar var kvar, det var skitvarmt, jag &Johanna bråkade med Emmelie &Elin, skit onödigt eftersom vi typ va ovänner hela lovet, fast vi kunde haft så kul annars. Johanna gick under, ahha nejdå, men typ&vi kom närmare varandra, vi serverade på balen&allt gick till toppen, då fann också funnysizes. Månaden var greymt rolig. Utan att min mormor dog, blev ledsen, fast inte så jätte, drygt två dagar senare dog min farmor, då brast allt. Träffade och var med Karin mycket,  Grönalund Vi träffade Tova osv.

Juli.
Nu var det sommar på riktigt. Jag &Johanna splittrades &fattade nog inte att det var låångt tills vi fick träffa varandra. Jag gick på premiären av Harrypotter med Hnnah&Tova, dagen efter tror jag (?) drog jag med min familj till Spanien i två veckor, saknaden av Johanna gjorde ont. Ondast var att vi inte kunde träffas när jag kom hem. Jag åkte till Gbg, liseberg osv. Sen kom jag hem på kvällen kom Johanna till mig, jag hade saknat henne som fan då. Hade en liten crush då också ju! gal1 :)

Augusti.
Var med Johanna hela tiden, vi blev bättre&bättre vänner. Hon va bäst, vi va med Tova då med. Blev endel fester osv. Sen började skolan. Min käraste klass åkte på klassresa, gud så kul det va, Haha emma&jag var sååå sugna. Grymt kul månad.

September.

Jag&Johanna praoade på BK. Underbar tid. Saknar, min älskling fyllde år. Det firades med massa vänner& ja. Haha. Det avr dunder. Vädret blev kallare, Amanda hade sin fest det var skit för min del, nej men det var kul.
Månaden jag saknar mest om jag ska vara ärlig.

Oktober.
Här minns jag knappt inget. Tror michan hade sin fest h'r, det var kul, jag åkte med Emma till leksand. Det var jätte mysigt&missade Johanna&Jennys maskerad det sög, men denna månad var för övrigt inge rolig alls, vad hände?Ingenting typ haha.

November.
10 November fyllde älskade Ellen 15, & den 13 fyllde älskade Emma år! Det firades med en tjejmiddag. Själv tycker jag det avr skitlyckat &det tror jag alla tyckte. Vet faktiskt inte mer vad som hände i denna månad, jag kommer ihåg att vi hade skit mkt i skolan, var skit skol trött osv. Allt sög i slutet. Tänkte mkt.. Min älskade morfar begravdes.

December.
Från den 1:a advent har allt gått så jävla fort. Jag Emma&Sofi umgicks skitmkt, först en helg hos mig, failarN. Sen hos Sofi, det var skitmys. Emelie karlberg älskade fyllde år! Sen vart det fest i bagarstugan den va inte direkt "årets" fest men kul var det iaf. Nu är det den 23 dec, imorgon är det julafton.

jag har varit skitnöjd med året, Om jag ska säga det dåligaste som hänt är
Att jag klippte mitt hår.
&Det bästa: September månad allt flöt&var galet chill.
Tack alla vänner som ställt upp året 2009. Det kunde inte blivit bättre, år 2010 kommer äga sönder med mina flickor!

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0