Jullov!

Såja, nu yhar vi jullov! Sjukt skönt alltså. Skulle till stan med Karin, men hon var fortfarande sjuk så nej, men Elin hänkade iaf. :) Åt & kollade kläder typ, fyndade en klänning jag köpt förut men lämnade tillbaka så nu kostade den bara 100:- istället för 300:-! Värt, ska ha den på nyår tror jag :) Nu har Emma flyttat från vattholma, kommer sakna. Imorgon har jag inget för mig, ska chilla & sova lääänge, saknar Johanna också! Wäuh.
Mina betyg var fan skitbra haha ojoj, nej men har verkligen inte satsat så hårt för dom, men är glad iaf :)
Här får ni dom
Sv: Vg
Ma: Vg (:O:O:O:O)
Eng:Vg
No:G
Bild:G
HK:MVG
Musik:Vg (från förra året)
Teknik:G
Idrott:Vg
So:G
Slöjd:Vg
Spanska:Vg
Drt var allt de!
Ikväll blir det träning, uppdaterar senare, love!

Där har ni klänningen.
/A

Åsikter
Postat av: caroline

grymt bra betyg ju! <3

2009-12-22 @ 22:38:51
URL: http://aaugustibarn.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0