Juldagen

Godafton mina kära!
Idag är det julafton minsann, men det märks inte ett skit här asså, så himla skönt!
Ni vet ju att jag inte gillar julen, så detta är perfa. Här är klockan ungefär 4, "the big family" ska snart ut och käka tillsammans, sen drar vi ungar nog ner till svenskbaren. d' latch
förklarar denna dag i heta bikini-bilder(eller?) istället:

emmaälskling

här leker jag att jag kväver mig själv och att andrea sitter på min svank, fint?

jeppe tar ett dopp i det blå

haha , jag lina sanna och emma knöt fast varandra i våra bikinisar och flöt runt såhär i typ 3 timmar, skönt.

jag och emma på våran "strandpromenad" igår, vi en "gran" haha.

<3

mina fina naglar!

Puss på er och ha en god jävla jul hemma i kalla Sverige!

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0