/ Johanna

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag kunde säga "Iövermorgon åker jag" :D

Vad gjorde du kl 08 imorse: Omelett


Vad gjorde du för 15 min sedan: FB

Det sista du sa högt: Vart är min rosa bikini?


Det senaste någon sa till dig: I badkaret


Vad har du druckit idag: julmust, lättglögg hahaha( drack ½ mun för att det smakade förjävligt, ojoj) oboy och vatten och aloevera


Vad var det senaste du åt: En godis


Vad var det senaste du köpte: En nyårstopp


Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun


Vad är det för väder hos dig nu: Snö


Godaste glassmaken: vanlig vanilj, men också choklad


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror inte på kärlek ;)


Sover du tungt: Jag är tüüüng , nej det gör jag inte, vaknar minst 4 gånger/natt


Drömmer du mardrömmar: Hm, ibland


Trivs du med ditt jobb: Att ligga i sängen hela dagarna? jeje!


Favoritklädsel: bara ben, iaf.


Favoritlåt just nu: Für elise- Beethoven , hahahahah omg. ja jag är seriös..


Vad ser du om du tittar till höger: Ett tuggummi uppkletat på min vägg haha..


Vad gör dig glad just nu: Att jag åker till Thai imorgon

Vad ska du göra härnäst: Gå ut till vardagsrummet och kolla på Pirates of the Caribbean


Höger eller vänsterhänt: LEFTY


Humör just nu: Uppspelt och mätt


Favoritgodis: cocosstång & sur dödskalle


Kläder just nu: Trosor och emmpis tjocktröja.. miss u<3


Sommarplaner: Dunno, Gbg hoppas jag, Gotland


Hur många kuddar sover du med: 1 , men har 3 st i sängen


Spelar du något instrument: Nä


Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska <3

Vad är viktigast för dig: Mycket, mina vänner.


Är du kittlig: hahah helt 7kt


Snarkar du: Enligt mig? Ibland


Stjärntecken: Jungfru


Äckligaste insekten: Mördarlarven jag och Emeliek hittade i somras, började gråta.. :s


Längtar du mest efter just nu: Det kan väll ni räkna ut själva :)


Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0