jeje

hej bloggeeen!  eller inte.
hej iaf, sitter och tuggar på en brödbit från ett bröd som mamma nyss bakade.
har inget smör på för att jag upptäckte tidigare idag att kylskåpsdörren var trasig, stog där i en halvtimme och försökte komma på var som var fel, skrek "Nej det här går inte" flera gånger för att jag klarar inte av när t.ex. sådana saker händer, att en dörr inte går att stänga. satte mig ner och bröt ihop, mitt psyke stod inte pall.
Så kom Thomas och tog över och jag skulle för 5 min sedan lyfta på mitt arsle och pallra mig iväg till kylskåpet för att se om mamma köpt juice/något gott att äta/något som går att äta, det mesta slinker ned, men när jag kom in i köket, ser jag kylskåpet gapa helt tomt, inte ens en dörr va på den.
Och orkade inte leta upp de försvunna kylskåpsvarorna så jag tog mig en brödbit och lunkade dystert hem till min säng igen.

Detta gjorde verkligen inte min dag! ni kunde åtminstonde satt upp en lapp och hänvisat mig till kylskåpsvarorna vart än dom befinner sig.
mitt kylskåp</3

skulle inte ni också bli mentalt nedbrytna om erat kylskåp såg ut såhär?!

Mitt psykiska tillstånd är för lågt nu för att kunna ta detta oseriöst så..
goodnight off!
/J


Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0