Igår&Idag /A

Hejhopp, usel upptadering av mig, men har haft match och så idag. Nu är vi serieledare igen! 5-3 till oss blev det :) Superoo, hade en mega skönd kväll igår hos Sofi, Har själv inga bilder men Emma har lagt upp några på oss på henne blogg iaf. Åt kollade film dansa haha, mys (y) Ingen kunde somna sen så vi skulle se harrypotter men den hackade så tillslut somnade alla nästan, imorse vaknade vi vid nio (tigigt:o) ich kollade en sjukt bra sorlig film, wallander/mörkret , tror jag den hette. Sen vid halv elva kom pappa&hämtade mig sen vare match, där fick ni hela förklaringen av min helg nästan haha.
Hörs ikväll <3

Jag ser helt uppstoppad ut men bjudeeer
, skön låt enligt dom som spelades 24/7 igår hahaha!

Åsikter
Postat av: soph

det va supermys!

2009-12-06 @ 22:31:35
Postat av: Frida

haha fin man är..not

JAG ÄLSKAR ER

2009-12-07 @ 19:18:24
URL: http://beastly.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0