Idag

idag har det varit en bra dag. Har hunnit med relativt mycket.
Kom hem för inte en så lång stund sedan, då började jag köra igång gräddkola"bakningen".
Skulle va duktig och skänka lite fina bakverk till Ellis&Jessica som ska stå på Vaksalatorg på Lördag för våran klassresas skull, vi ska till IDRE! weei!
Bosse och Adus kommer bli homies, spikat!
Men dock så brände jag den, men inte synligt eller smakligt.. Tur det! ha-ha
Försöker ragga upp nån PS-snubbe som kan fixa texten, står inte ut längre.
Bara för att jag kan ta kort igen med min mobil så ska jag ge er 2 bilder som är tagna idag :$

mina fina strumpor och mamijessicas hand <333333333333333333333333333333 wääh

min packning <3333333333


HAHA

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0