Hellluuuuuu

Hellu, har pluggat klart nu, kan ungefär lika mkt spanska som när jag var 7 år. Nada alltså :)
Är bekyämmrad.. Johannas förföljare skrämmer mig, mamma också när jag berättade </3 .. Sadface. Imorgno är det begravning för min morfar, slipper skolan men ändå jobbigt. Min chokladboll e knaprig av socker så äcklig :s nastyyyyy. hejdå på den, dagens dask i min värld går till hmm.. min so lärare fick bara g+ på mitt hemprov. fast min papi sa att de var ett klart vg. Sug! Aja haha, ska kika vidare &så, mina hörlorar är hos J depritime. Har inge ljud på datan nu då. Haha du måste ta med imorgon. Hejdo

Juste har kommit på nu, jag ska söka thorén med Johanna vad alla än säger hon &jag tröttnar inte på varandra hahah & so om vi gör det, man får väll nya vänner fuck off :)
& Sen typ fyris eller ngt vanligt haha .
kyss
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0