heihei

Har helt sjukt tråkigt. Har sett en film, och vi har ju ny tv så petade in dvd skivan men den kom aldrig in helt trodde jag ahde haft sönder hela tvn, haha fick panik men sen fick jag ut den, tur. Filmen hjälp blev det, fast det är iofs ingen film, typ en serie haha så skön den är! I brist på ingenting att göra ska jag bada :) mysigt. I helgen ska jag handla julklappar med Sofi&Emma, det blir mys. Har bara handlat till pappa än, för Jakob&mamma måste ju också få ngt :) Skönt med snö, eller iaf innefrån skönt ute med ibland, men ibland kan det hända att det är de värsta som finns, så jobbigt när man kommer in efter man vart ute allt e blött osv. Men hellre en vit snö än en grön :) Och så finns det ju inget bättre än att åka skidor. Hoppas på den årliga romme resan i år igen med alla girls. Det är så jävla kul! Har suttit och kollat gamla bilder, alltså typ från 05/06, geymt kul, förstår inte hur jag kan haft på mig endel kläder jag hade då. Men nu ska ni få nöjet att skratta lite, here we go!

Hahah kan man va fulare? tror inte de va :d
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0