HEIHEI

Gütentag!
kom alldeles nyss hem, ifrån isbjörn, och nej då menar jag inte spanskaläraren isbjörn utan andrea isbjörn.
tror somvanligt när jag går ut i mörkret att det ska komma någon och mörda mig på nått brutalt sätt.
Så A skjutsar mig med cykeln typ halvvägs till tåget , dumpar av mig och cyklar iväg.
där står jag, från ingenstans i det mörkastemörkret livrädd över att nån ska komma och mörda mig.
som vanligt halv springer jag när jag går till tåget, så går jag heeeeeeelt alone på vägen till tåget, SÅ TROR DU INTE DET KOMMER EN FACKING BIL OCH SAKTAR IN BAKOM MIG, kör några meter förbi mig, ser en kille  sitta och flina åt mig(skulle också gjort det om man såg mig med det ansiktsuttrycket), så backar dom sakta sakta förbi mig och jag springer förbi bilen och kubbar iväg, sen kör den andra vägen..
Lättad blir jag och ser äntligen tågstationen, den är som vanligt i vattholma helt pruttom på folk eller liv alls.
jag hör mitt hjärta bultar hårt innanför bröstet och tänker att snart är jag där hheh, så går jag snabbt över gräsmattan, men då ser jag något mysko i tunneln under mig, börjar småspringa igen och känner inte den hala leran under mig och..ramlar.
HHAHAHAHAH där ligger jag och sket nästan ner mig, helt lerig och typ småsnyftandes. HAHAHA!
och grejen va det att myskosaken i tunneln var en söt liten skruttant med en vovve! och där ligger jag helt mentalt nedbruten.. rätt åt mig..
Ska fan sluta va rädd såfort jag går ut..
fan sa jag detdär >.<
aja peace out!
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0