Fuckedup

Nyss ringde Tota mig och frågade om jag hade ringt hennes random kompis och sagt att jag skulle slå henne såatt hon inte kunde gå imorgon.. då tänker man mig på 156 cm och 44kg liksom, mot typ en normal lång, mina tankar kan dock itne gå längre, börjar garva.
Så ännu en gång har någon uppgett sig för att vara mig och sen hotat folk, finner inga ord för hur omoget och oansvarigt detta är.. TÄNK EFTER FÖRFAN!
Orkar inte med sånna människor, get over it. Väx upp någongång

Jaja, min kväll har varit mysig.
Middag hos plastfarmor, sen hem till papis en snabbis och säga hejdå.. Kommer sakna </3
Sen hämta Emil, min syster och han kommer hinna träffas i typ 10 timmar.. Stackars
Och sen när vi kommer hem den sjunde januari så åker han den sjätte januari..
Menmen, nu är det bara 15 timmar kvar tills planet går, som jag har längtat efter denna stund.
Känns helt omöjligt att jag ska ligga på en varm strand om typ 2 dagar, och lääängtar till Arland, älskar att sitta och mysa där i väntan, och sen kliva på planet. JAG ÄLSKAR ATT FLYGA, det är typ det jag ser fram emot när jag ska utomlands, Arlanda+flygningen :D
puss, hörs senare!

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0