fakkinnn ap!

Tjing!
sitter här helt bajsnödig ( måste gå på toa NU)
Måste varit något i maten.. he-he!
Nej back to serious..HA-HA
igår sket jag 2 gånger på 10 minuter.. oroväckande..
njgn
sitter och pluggar Hinduism, rättså kul för resten av min familj därför att..
nån dag här i förra veckan så sa min lärare Susanne till mig att Michis va duktig för att hon skrev ned allt på ett papper innan prov eller nått sånt, så sa hon att om man läser en sak, registreras den i en del av hjärnan, om man läser&skriver registreras saken i två delar av hjärnan, och om man läser,skriver OCH säger orden så registreras den på tre olika delar i hjärnan. Så jag skulle testa detta ikväll..
så nu ligger jag här som ett jävla re och läser högt och tydligt om olika kastsystem(bokstaverar orden gör jag också, mamma skrattar åt mig) och att kon är helig och att hinduer tror på olika gudar fastän dom säger att det inte finns några gudar, what's up dubbelmoral?
helt hjärndöda. haha
Sen så ska jag snart springa ut helt naken i snön och lägga mig mitt på vägen i protest mot snön, lyssna på radion snart om många bilolyckar i centrala delen av Storvreta, pga liten naken tomte liggandes på vägen. heyhey
HATA SNÖ, grinchen FTW!!!!!!!!!!!!!1ett

feint!

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0