frågestunden är klar, klent med frågor hörrni!

Svar på frågorna:

Camilla:
Det pinsammaste ni gjort?

J: hmpf, det är synd att man inte skriver upp när det händer sånna grejer, skulle va kul att sitta och håna mig själv för alla pinsamma saker jag gjort.. Kan dock inte svara på denna fråga för jag kommer faktiskt inte på något
A: Åh, vill hitta ngt men det finns massa, haha

Anonym:
känner dhu juhanna ?

J: Förstår inte frågan.. Om jag känner mig själv? Jo..det tror jag
A: Ja, nästan mer än jag känner mig själv faktiskt hihi :)

heii :D :
Hur lång/kort e du :P? <3

J: Förstod att denna fråga skulle komma :D jag är 155 cm wiie! heii på dig med!
A: Hei! 1.61 :)

Berra (: :
Var har du köpt dina hörlurar? Dom gröna då!

J: På Holmlunds i uppsala, väldigt mysiga.

Idaaw:
bästa med julen?

J: Hatar julen! Men glögg.
A: Älskar julen! Haha, paket mat osv.. myzen

Göran:
gillar du att bli pillad mellan tårna,vill inte vara för på men ar länge gått och tryckt på den frågan... skulle uppskatta om du ville svara på det..

J: hehe :$ alltid mysigt med ett finger mellan tårna..
A:Aa

Anonym:
hej

J: HEIII! :D
A: Helllu


Anonym:
vad är det bästa med de motsatta könet?

J: Muskler och killparfym!
A: Muskler osv haha love it

Anonym:
är du allergisk mot något?

J: Du får chansen att fråga vad du vill och så väljer du denna?!
folk som söker bråk, dubbelmoraler och liknande.
A: Haha, nej, eller hatar skitsnack uuuuusch

Anonym:
Gillar du att ge avsugningar? :)

J: du vet att min moder läser blogg1 va?
A: Hahaha, oj så seriös

Hola:
Är båda ni oskulder?

J: Japp det är jag, hej mamma!
A: Ja hej pia<3

Mangelangish:
Kommer nån av er ligga med max?:D jag orkar nämligen inte...

J: Hit med honom bara!
A: hahaha, vettefan vem de är x)

Anonym:
hur många besökare har ni ?

J&A: Varierar, dom 2 sista dagarna har vi haft uppåt 100/dag, men det sjunker nog till 40 snart igen.

Tjejen från söderbymalm:
Hur gammal e du?

J: I’m fifteen! Cykla utan hjälp o grejer, det är grejer!
A: 15

Anonym:
vem är den skönaste ni känner och vem är den drygaste?

J: Tova & Frida Wiström tar hem den roligaste, drygaste, hmm.. Adus är jävligt dryg faktist, men kan inte påstå att jag känner honom.
A: Haha, drygaste är alla killar i min klass som håller på 24. Sköänaste är alla :D

 

Ossccar:
haru cigg?

J: Nejduuu!
A: Nepp

Anonym (även kallad elin ekström) :
vad tycker ni om elin ekström ?

J: Min bästavän, en riktigt toppen brud men när hon har sina ”dåliga dagar” är hon riktigt farlig..
A: Har känt henne mega länge nu faktiskt! Har vart bästavänner till&från, love u

Kanske:
Tycker ni att oscar som frågade efter cigg är en tönt?

J: Ja lite töntig, men jag gillar oscis!
A: Haha, bryr mig inte

Kebabgurun:
gillar du att bli pillad mellan tårna?

J: varför frågar alla detta? :s ja alltid mysigt..
A: Nej, ahah stelkorv

Anonym:
Tänkte verkligen fråga om Hannii gillar att blir pillad mellan tårna, men nu såg jag att någon redan frågat :(
Meeeeeeeeen wait foooor ittttttt......
Vem är din favorit kusin i Nyholms släkten, om du inte får välja på Joel eller Elin? :DOoooooch one more; Var har muminglasögonen tagit vägen? :( dom var så fina, jag saknar dom!!! <3

J: Ååhh synd! Om jag inte får välja mellan joel eller elin så blir det svårt.. Men jag väljer emma..
Och angående mina glasögon så åkte jag skridskor en dag för längelänge sen och då försvann dom! Sadly!

Kungen av alla kungar:
Vem är din favorit låtast kusin som börjar på T?:)

J: Tobias Forsström! Vem annars liksom?!

Anonym:
Vilka 5 killar kan du lite mest på? för o efter namn

J: oh, jag pratar inte med killar på det sättet.. Men kan säga vilka jag gillar mest :D
bastian e, marcus m, dennis d & erik j <3
A: Ingeeeeen haha


Anonym:
vem är bäst? hon börjar på E & slutar på N ;)

J: Eman?
A: EN?

Anonym:
hur länge varade ditt längsta och ditt kortaste förhållade? till båda :)

J: har inte haft något förhållande. I don’t belive in love! Men kanske?
A:Kärlek finns inte u know :)

Anonym:
om ni fick va ett djur vilket djur skulle ni vilja vara och varför?

J: LÄTT ISBJÖRN! För det är så smygis.
A:Isbjörn eller giraff :D

Dens:
Jag saknar dig johanna. Hur många gånger har vi träffats? o.O hahahahhha <3

J: I miss you 2! En gång tror jag >.<’ <3

Mostafa Josefsson:
hur mår du?

J: jag mår prima! Dudå mattias :D ?
A: Bra! :)

Anonym:
do you think size matters?

J: Om jag tycker falukorv är got? Jeje!
A: Aaaaaaaaaaa hahahah not.

 


Åsikter
Postat av: SkipThaName

JAG FICK INTE SVAR PÅ MIN FRÅGA! :O

2009-12-09 @ 19:45:59
Postat av: Tova

jag ääär skööön :D:D:D jippi hurra! <3

2009-12-09 @ 19:51:06
URL: http://tovanyberg.blogg.se/
Postat av: michaela

johanna whuut vadå falukrov, du är ju lite speciell x) <33 älskar er

2009-12-10 @ 15:32:53
URL: http://michaelahelin.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0