DASKDASK

Hola! Efter en jobbig dag i skolan är jag hemma, hahah  jobbig men rolig var den också, bråk@in the class. Så jävla sur, & hon kallar mig,ronja&matilda patetiska & barsliga vad är hon då :)? och horor, jo för så va de hahah.. Skrattar sönder mig. Har massa plugg att ta hand om, bok reccension, bok utläst, matte& svenska , greaaat. Nat, min mobil suger ingen täckning någonstans, och för att göra som Johanna gör blev Jasmine just daskad i vår blogg, för jag tycker du är en tönt :) Grattis ♥♥♥♥
Ska kolla tv nu, sen blire plugg hörs ikväll männsikor, pözzzz
/A

Åsikter
Postat av: Anonym

hahahah så jävla töntigt av henne! hahah skrattar ihjäl mig, hahha!

2009-12-07 @ 20:07:23
URL: http://rojjan.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0