DASK

Yoo friends, sitter och skriver om kinamat nu , hk grej till imorgon. Glömde göra dagens dask och har grovaste, kommer hem och fryser tar upp nyckeln , och ja vet ni vad? DEn får inte plats i dörren, jag ba WTF? Vad händer?! Den g¨r inte in i låset, trodde typ vi ahde haft inbrott eller något efter 15 mionuter av damputbrott så tar jag i allt jag har och får in nyckeln , haha, seriöst, ngt fel så fick pappas nyckel nu iaf. Blev lite rädd & trodde inte jag skulle komma in, Nu ska jag bada, blev så sugen när J sa att hon skulle göra det, bubbla lugnt hanni för det ska jag 8-D
pussio
/A

Åsikter
Postat av: tord

jag hittade den inte :(

2009-12-10 @ 00:16:02
URL: http://elinemeliia.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0