Dagens Dask!

Dagens Dask går till:
Snubben på Vreten(som betyder glufsa i sig på något konstigt språk) som krävde Andrea på 50 kr för att hon saltade sin mat.

Låt mig berätta hur det gick till:
Jag och några i klassen får håltimme från Spanskan så vi drar till Vreten(En pizzeria) och äter.
Jag och A har precis ätit klart på våran delade kebabtallrik då jag ser i ögonvrån en fet liten pizzagubbe stå och stirra på Andrea som omedveten häller lite(okej lite mycket) salt över salladen medans vi samtalar med varandra.
(Lätt gjort att hälla salt i maten helt omedvetet enligt mig)
Då kommer pizzasnubben fram till vårat bort och parkerar sig och sin feta mage precis brevid mitt ansikte.
Då utbrister gubben bistert:
G: - Varfår do salta sådär myket på maten?!?!?!?!?!
A: -Jag gillar salt
G: *stirra på A som om hon va helt crazy i huvudet* - Men ät opp detdära då!
A: *tar en tugga av helt vidrigt salt tomat* - Jag ska?
G: -Do ska eta opp hela sallaten!
A - Nej jag är mätt nu!
G: - DO FÅR DU BETALAT 50 KRONOR!
A: - Vi har redan betalat våran mat så nej tack.
G: - DU SKA BETALAT 50 KRONOR SA JAG! ÄT OPP MATEN!
A: - Men nej jag har ätit klart så jag är inte hungrig sa jag.

Gubben fortsätter att försöka få andrea att betala 50 kronor för ½ matsked salt.
Han misslyckas och blänger på oss som om vi var pestsmittade råttor som pissat ner hans finaste byxor.
Sen tar han alla tallrikar och glas och smäller ihop dem på varandra och fortsätter mördarblicka oss, sedan stampar han bistert därifrån och mumlar något på sitt språk som vi inte förstår.
Sedan beslutar vi att det är bäst att dra därifrån illa kvickt innan han gör något elakt mot oss, så står hela pizzagänget och blänger på oss med sina bistraste blickar.
rättså söt.

Grattis du soeta man som gjorde våran kebab idag!
Du har blivit daskad!

inte fullt så glad var våran pizzabagare, men men, man kan inte få allt här i livet!

Åsikter
Postat av: elin

asså kom igen "dagens dask" omg . hahah!

2009-12-01 @ 16:17:29
URL: http://elinemeliia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad vill du elin????????

2009-12-01 @ 16:18:57
Postat av: elin

mycket

2009-12-01 @ 16:59:03
URL: http://elinemeliia.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0