Dagens dask!

Dagens dask:
Mig själv&min cykelram.

Befinner mig påväg hem från skolan med Emmp, går till Stvskolan för att hon ska ta bussen därifrån, så är det pisshalt ute och emmpi typ halkar 50 gånger och vi skrattar lika mycket varje gång.
Så sitter vi där och väntar, så kommer bussen och jag har suttit och babblat om hur många gånger jag kommer halka när jag cyklar hem, liksom whats up med chanserna att komma oskadd hem när det är skridsko bana i hela storvreta..
Så kliver hon på bussen och jag sätter mig på cykeln och cyklar iväg, sakta sakta..
jag känner genast att något kommer gå illa, riktigt illa..
Så ska jag stanna cykeln, bromsar in, känner hur cykeln börjar svaja, sätter ner fötterna på varsin sida om cykelramen, och cykeln stannar med ett knyck men jag och min mutta fortsätter och dundrar in i cykelramen, muttan tar den största smällen.. ÅHFYFAN VAD DET GJORDE ONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaaaaah, jag tror jag är steril.
Så där går jag som en handikappad farbror med prostatacancer, muttan känns inte längre, ajaj.. tur att jag inte hade planer på att skaffa barn heller..
fyfan vad kul det skulle sett ut.
emmpi du skulle verkligen dött, började gråta HAHA!
använder min syrras klasskompis väldigt fina beskrivning, Mina blygdläppar flög fan åt kina!

Min cykelram och mutta, ni har blivit daskade!

Cykelram modell T1

/J


Åsikter
Postat av: eeee

hahahahahaha

2009-12-15 @ 19:38:02
URL: http://eemmpi.blogg.se/
Postat av: swebooi

skala den smällen från 1 -10 Johanna

2009-12-15 @ 21:28:23

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0