Dagens dask!

Haha sådär! nu var jag vaccinerad mot bacon.. Hoppas det finns mycket bacon i Thaii jeje!

Nu till DD:
Jag och Emmpi drog till vårdis och vaccinerade mig, tyckte det var riktigt läskigt denna gång, gjorde fett ont..
Brukar dock aldrig vara rädd för sprutor men fan, ska inte göra om det..
Hon som vaccinerade mig var fett skön(misstolka inte) , garva hela tiden fan :D
Så när jag var klar var jag fett lycklig för att jag klarat ännu ett mål i mitt liv, så går jag och E tillbaka till skolan.
Så medans jag går där försjunken i mina egna små tankar så hör jag ett underligt ljud, som typ när en fet regndroppe träffar jackan, så kollar jag, och börjar skrika som en liten get.
Emmpi frågar vad som har hänt, så sträcker jag fram ärmen på jackan och där, är det en fet äcklig vit-gul-brun FÅGELBAJS!!!!!!!!! FÅGELSLYNAN HADE SKITIT PÅ MIG!
håååååhhh fyfan vad äckligt det var, började gråta, men man kan ju undra vad pippin hade ätit innan? Diarée på hög nivå.

Så fågelnslynan i trädet som sket på mig, DU HAR BLIVIT DASKAD!
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0