Dagens Dask!

Dagens dask går tiiiiill.............. LINNÉA!
helt oväntat as usual, men men. Hon är daskad, igen!
Dåligt där Linnéa, dåligt!

Låt mig förklara:
På SO:n idag går vi fortf igenom Hinduismen som ingen kan ett skit om, så har hon helt oväntat förberett lektionen lite, vilket aldrig har hänt.
När vi stiger in i klassrummet har hon faktist ritat en streckgubbe på tavlan.
Helt skev om du frågar mig och alla andra i klassen men man kan ju inte ligga på topp 24/7.. HEHE
Men jeje, så frågar alla varför hon har ritat en ful liten skev streckgubbe på tavlan som ser ut att ha skapats av en 4årig slytkladdig pojke.
Hon blänger på oss med denna blicken vi älskar mest! MÖRDARBLICKEN!
Wiiie.
Så börjar hon tjabbla om något, så börjar hon skriva på tavlan:
Brahman
Brahma
bramaner

Så kommer våran älskade blondie Lovisa och frågar:
"Varför stavas inte bramaner med H som alla andra?"
Linnéa förklarar för Lovisa att det inte alls stavas så, och varför vet hon inte, jag själv gissar på att hon inte vågar erkänna att hon inte kan detta område alls eftersom hon har små fusklappar på lektionerna för att hon inte vet vad hon ska prata om.
Så av en slump hamnar min blick i min religionsbok, då dyker ordet Brahmaner upp.
Jag får en snilleblixt och räcker snällt upp handen med ett brett flin i ansiktet.
Hon ser mig men börjar flacka med blicken eftersom jag+räcka upp handen+brett flin=trubbel, så harklar jag mig och jag får ordet.
Då förklarar jag för henne att hon visst haft fel, då blir hon röd i ansiktet och ignorerar mig.
Jag säger detta engång till så säger jag att hon kan kolla i boken om hon inte tror mig.
Alla börjar smågarva lite eftersom denna lilla incident händer minst 3 ggr/lektion.
Hon går med på att det stavas brahmaner och skriver det på tavlan, eller?
hon går bort från tavlan och börjar fortsätta att läsa ur boken för oss, då jag upptäcker att hon skrivit brahaner istället för brahmaner, jag brister då ut i asgarv och utropar förtjust att hon skrivit brahaner istället, hon kollar på mig med en riktigt märklig blick, skulle kunna kalla den "jagvillhuggadigi139458493stdelarochplanteradomiminsketnaträdgård-blicken". De flesta i klassen brister också ut i asgarv eftersom brahaner låter enligt mig som Knorrhane som låter riktigt lustigt!
hon suddar för tredje gånger ut ordet och skriver rätt, GRATTIS BEBIS! GRATTIS FÖRFAN! HEPPO!<333333 TRETRETRE!
soooeeeetnos! vill du att jag ska skriva källförteckning här också gumman?
Källförteckning: Mitt EGNA FUCKING HUVUD
Du har för andra gången på 2 dagar blivit Daskad!
jeje!
Grattis heppo ;:*:*:*:*
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0