Brist på liv? ohnej

Shit va ruttet tråkigt jag har. Funderar på att sova, tidigare än om jag skulle till skolan, men finns fan inget att göra, så jääävla ruttet här. Har typ suttit vid datan&ätit godis hela kvällen lyckat liv. Och typ tänkt opå hur det kommer vara när Johanna åker bort, kommer sakna henne&Clarkent & så. Shit va jobbigt. Ska nog fråga om jag får hennes hem nyckel så ska jag smyga in till henne i hennes hus&mysa.. Typ sova där, haha driver.. Skulle fan va nice ;)
Saknar sommaren också, slutet när jag kom hem från spanien&J från gotland underbart, allt kom samman, träffade massa nytt folk osv. Skolan praoen alla fetser. Ja,Allt var perfekt. Här kommer lite sommar bilder så det hör inlägget inte blir allt för tråkigt.

Såja, jag vet att jag är skit ful på en del bilder men jag bjudr
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0