Bloggis!

Bloggis!!!!?
tjaa!

Idag har jag stekt helt mega mycket, fan skumpan på Sturecompagniet satt fint asså!
Sen stack jag ju till Ibiza med min privatjet kl 2, fett steeek!
Nej fan jag driver.
Men dansade polka på gympan gjorde jag, michan och jag var heeeelt skillade på att göra volter över varandras armar! Synd att jag inte ska va med på juldansen bara :(
Idag är det bara 6 dagar kvar, kan ni tänka er? om en vecka liigger jag faktist på en strand och dricker scchumpaa! eller ja kanske inte det sistnämnda!
ROOOOMPAH!
Va på GränbyC med Elin&co efter skolan, dom bjöd mig på McD :D:D:D !
har hittat ett nytt kärlekspar, ska para ihop dom jeje! Guess who?
nångång i veckan ska jag haffa nyårsoutfiten till thai, steeeyk!
hörs
/J


Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0