Aouch, thight ensamhet!

Hei bloggis.
Just nu är jag depri, men denna semester är inte en dans på rosor, verkligen inte.
Känner ingen lust att umgås alls, kanske därför jag legat på rummet hela dagen och kollat på filmer.
Har varit otrevlig mot allt och alla, men vi bor/har bott så jävla tight under hela den här resan så man får liksom ingen tid över till att va själv och tänka, vilket jag behöver.
Medans alla andra åkt till Patong och shoppar och käkar så sitter jag här i loungen och surfar ba.
Insåg nyss att jag inte är brun alls, är verkligen blek för att ha varit här i 10 dagar, men somsagt, orkar inte sola..
Saknar Naiyang så grooovt.. svenskbaren, den halvtomma stranden och det chilliga hotellet för långtbort, tillochmed vildhundarna som bråkar 24/7.
Blir onödigt lack på en person som verkligen vägrar att höra av sig, skit på dig!
Åh vad jobbigt allt blev just nu, saknar mina vänner som kan hantera mig och alla andra där hemma. Frys lite åt mig!
/J


Åsikter
Postat av: Emma

Jag saknar dig (och er) stumpan. Hoppas ni har det mysipysi därnere trots att livet suger ibland.

Jag har precis flyttat till en ny lya, size skokartong, var jag än vänder mig så har jag en kroppsdel ala Tommy i ansiktet. Så dethär med att inte komma ifrån, jag lider med dig haha!



Jag tycker som sagt att du ska ta med din syster ner till mig och hälsa på. <3 ha det bra <3

2010-01-02 @ 11:09:31
URL: http://emmacarolinanyholm.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0