alamachala

guuudmorning.
Degar sönder @ soffan, lyssnar på Green Day och bara smygismyser av tillvaron.
Men snart så ska ju denna mysiga stund sjklart ta slut, eftersom J&papi tvingar med mig till gränby för att fika.
Jag är oduschad, har äckligt hår och sömnbrist, men det får väll gå ändå.
ska försöka hitta ettpar lajbans leggings höhö.
Idag gott folk, idag är det 15 dagar kvar till Thaai, bara jag som tycker att tiden skenar iväg?!
Nästa helg får vi ju se framemot BAAGIS! jeje!
och sen Söndagen efter det åker jag! skippar julen och allt som har med den att göra!
Pallarnt med att som springer runt och längtar sönder till julen, själv har jag satt min hjärna på att hoppa över julen iår, sorligt? ja, men jag hatar faktist allt som har med julen att göra förutom glöggen och gemenskapen. Men det får jag nog uppleva ändå.
kommer inte få några julklappar heller förden delen so..
Men att tillbringa den 24 December på en strand i soliga Thailand tackar jag fan inte nej till, och dessutom inte när familjen Karsch ska med, to good tobe true jeje.
tretre
Hörs sen!

Kommer såklart sakna denna filur, vi vet ju hur det gick förra gången vi var utan varandra i mer än 2 veckor. Borde finnas lag på sånt..
/J 


Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0