50 års partaj!

Goddagens.
Har nyss duschat och ska om nån timme gå till stranden där ett fett jävla party håller hus, Crille fyller nämligen 50 år.
Det ryktades även om att Jocke dragit dit Kanal 5 för att de ska filma semestersvenskar i Thailand, men vem vet, ett rykte iaf. Kul kommer dom ha om dom filmar "the big family" ,vi har nu utökats till ca 50 pers. gal1
Mitt nya smeknamn här i Thailand har blivit Åmål, från filmen fucking åmål, "the big boss" (Mats, Sanna och Elins pappa) tycker att jag är lik alla i filmen(?) och tycker att jag är så rolig så jag kallas numera åmål, och guldfisken av jocke hahaahahaha(?)
Imorse anlände Adler, så jag emma eric jocke jeppe gick till flygplatsens strand och chillade very much. hahahaha.
Imorgon ska vi åka longtailbåtar i lagunerna, härligt? jeje!
hhörs!

Saknar min bebis hemma.. men har hittat en annan bebis här , en 3 veckors gammal chihuahua. lovely
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0