18.31

Hejsan bloggen, har varit hemma sen 2 typ, men har inte haft ork att skriva somnade när vi kom hem precis, begravningen var, fin. kan man säga så? Haha. Oj ska inte skratta ganska jobbigt.. Efter åkte typ massa gamla, haha det var bara gamla där. och åt, smörgåstårta (som jag hatar!!!) & en äcklig kaka efter. Värmen hade gått sönder där vi va så man satt &frös ihjäl. Menar det verkligen! Efter det åkte min familj med mammas bror som egentligen bor i skåne hem till morfars gamla hus där två nutttiii hundar var!! så jävla söta, jag dog. Sen var jag lagom hungrig så family stannade på max &åt som mami lovat. :) och när jag kom hem deckade jag som sagt&sedan vart det plugga spanska tills nu med pappa. Kan typ inget. Men alla verb osv, står inte ens hur dom böjs i boken så fattar inte hur man ska kunna det utantill (?) Whatever, ska kolla på f94 match med Emma snart, puss ♥!

shit så sööööta :D
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0