09.03 19/12-2009

Hej bloggis!
förlåt för världens sugigaste uppdatering, men mitt liv som storbloggare är ju alldeles för upptaget för att hinna med er! känn er petade, vaa.. Nej jag skoja.
Men igår efter sista dagen i skolan för min del så följde jag med Emmpi hem, vi softade gal1.
Typ åt värsta stekmiddagen, Billy's panpizza, asgott! Sen en kola till efterrätt. Och som pricken över i:et så tände vi ett ljus som doftade karamell och satte emellan oss i en ljusstake vi hade gjort på dagis, så jävla stek.
Efter det fixade vi oss lite snabbt, och tog 15.45 bussen till stan.
Där fick jag ett telesamttal av min mor som sade att vi skulle käka middag hos mormor klockan 5, liksom vadå tighttidsplan? fattar hon inte att jag har en värld att rädda?
Så jag och Emmp sprang in på H&M och köpte en nyårsgrej till mig, vet inte om jag ska byta, hoppas det för vill ha en annan.
Sen tog vi bussen till mormor och käkade med min släkt+Emmpi, mormor tvingade henne att äta :D
Sen umgicks vi lite med dem och tog bussen in till stan, där träffade vi Marcus&Gabbe.
Efter det drog vi till Linn i Librobäck, LiL haha! Och där väntade Emmae,Emeliek,Eline&Linn herself, sen kom Elsa med d.
Vi spelade kort och efter en grej jag inte tänker ta upp här gick jag och la mig för att min ilska blev för stor haha >.< Sen väckte Empo mig och jag sa hejdå till mina älskade vänner och vi gick till bussen.
Sen gick jag hem i det 17 minusgradiga vädret, så skönt att jag imorgon åker till Thailand, med 40 grader i skuggan vaa.
Nu ska jag gå och göra omelett
Idag ska jag softa hemma, tjes!

/J

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0